Killar kolla hit!

Jag har så jävla snygga tjejkompisar! Men tyvärr är jag intresserad av killar och därför bjuder jag på dom till er nu, så killar ta för er! Fast om ni sårar dom.. då jävlar! ;)


Namn: Alexandra Olofsson (Alex Olofsson på facebook)
Ålder: född 1996
Intressen: Cheerleading, kompisar osv.
Om henne: Som ni ser är hon så jävla snygg så jag vet inte vad! Alltså hon ser sjukt bra ut.. Och hon är alltid glad och sprallig och skrattar mycket. Bjuder på sig själv osv. Hon är skitsnäll och inte alls blyg. Ett riktigt kap alltså!


Namn: Linn Gustafsson
Ålder: född 1996
intressen: Fotboll, kompisar osv.
Om Linn: Den här tjejen är typ en av de roligaste jag känner! Hon är så jävla cp och får en alltid att garva lika mycket! Och sen är hon ju fett snygg också.. Har värsta bikinikroppen! Långa fina ben osv! Hon är skitsnäll också så ni borde haffa henne! :)


Namn: Ada Hök
Ålder: 1996
Intressen: Fotboll,innebandy, kompisar osv.
Om Ada: Ada är världens snällaste tjej! Man kan prata med henne om typ allt! Sen är hon så jävla naturligt vacker. På bilden har hon inte smink och se hur fin hon är ändå?! Hon är ialalfall assnygg och skitsnäll. Fast jag varnar er.. Hon är jävligt seg och efterbliven man får förklara saker för henne i typ en timme innan hon förstår något.. Men annars är hon ett riktigt kap! :D


Namn: Elin Pettersson
Född: 1996
Intressen: Kompisar, (fotboll&innebandy men hon har paus just nu)
Om Elin: Elin är så jävla rolig av sig själv! Alltså hon drar inte skämt och så utan hon gör så roliga saker så man alltid garvar åt henne! Skitbra tjej att prata med, förstår alltid och hjälper alltid till även fast hon inte tycker det är rätt gjort osv. Sen älskar hon killar.. och typ alla killar älskar henne också! Inte så konstigt eftersom hon är så himla snygg! Hon är jättefin jag lovar boys!


Namn: Ylva Jansson
Född: 1996
Intressen: Cheerleading med mig :D, valthorn, kompisar osv.
Om Ylva: Hon är nog den stördaste människan jag känner! Man skrattar ALLTID när man är med Ylva. Hon är så jävla rolig och bjuder på sig själv så jävla mycket! Kanske lite för mycket ibland asså hahaha! Och hon är vääääärstaaaa biffen! Jag skojar inte! Och ni ser ju hennes kropp på bilden? mhhh sexiiii haha nej men hon har fett fin kropp! Och finaste och största ögonen! Haffa!


Namn: Caroline Danziger (Caroline Engvall på facebook)
Född: 1996
Intressen: Kompisar osv.
Om Carro: Världens snällaste tjej här med! Kan prata med allt om henne, verkligen allt. Bjuder också på sig själva ganska mycket och är som elin när det gäller killar! Hon älskar också killar haha! Och hon är också fett snygg, har skitfina ögon och gulliga fräknar! :D Och stora bomber.. Hahaha! Aaa så haffa killar!


Namn: Magie Arandjelovic
Född: 1996
Intressen: Dans, kompisar osv.
Om Magie: Snyggaste serben någonsin! Hon är alltid i full fart och har en ganska rolig attityd haha! Hon kan vara lite kaxig fast hon är ju en liten plutt så inget att vara rädd för ;) Nej men hon är skitrolig och jättesnäll. Hon är överallt hela tiden.. Men hon är skitsöt och har världens finaste hår! Är lite avis på henne sådär! Och bli inte rädda för de där med attityden och det, för hon är världens snällaste annars! Haffaaaa


Namn: Jennifer Ekeberg
Född: 1996
Intressen: Fotboll,ridning,kompisar osv.
Om Jennifer: Den här bruden bjuder på sig själv mest av alla och är verkligen sig själv! Alltså det är det man älskar så jävla mycket hos henne för hon är sig själv till 100% med allt och alla och hela tiden. Och hon skiter i vad alla andra tycker om det. Hon gör sjuka saker som man garvar så jävla mycket åt! Fast nu va de ett tag sen vi träffades.. Men hon är ialalfall skitrolig och skitsnäll! Snygg som faaan också! Har värsta fina ögonen, och kroppen, stoooooor rumpa haha!


Namn: Mikaela Lindahl (Lillmickan Du Vet på facebook)
Född: 1996
Intressen: Fotboll?, kompisar osv.
Om Mikaela: Hon är en liten söt fjortis! Även fast hon själv inet vill erkänna det.. Men hon är skitsöt! Hon har fräknar och så, gulliiiigt! Sen är hon skitrolig, sitter alltid och sjunger när vi är med varandra och hon är grym på det fast hon vill inte visa det för någon annan den jäveln... Men hon är också lite som jennifer, är sig själv och skiter i vad alla andra tycker. Det gillar vi! Hon är en liten busunge också som gör saker hon inte bör och har ofta utegångsförbud.. Så ni killar får ta hand om henne!


Jag har självklart massa andra feettt snygga kompisar men jag orkari nte skriva om fler nu!
Men dom har puddingarna får ni haffa nu!




Kommentera här!
17 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin

Bästa inlägget du någonsinn gjort! <3

2011-05-01 @ 18:59:47
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/
Postat av: jennifer

tycker det samma hahahah! :D <3

2011-05-01 @ 19:21:42
URL: http://randomshit.blogg.se/
Postat av: nyfiken =)

hur långa är dom. jag är ganska kort

2011-05-01 @ 19:22:24
Postat av: ylva :D

hahahahahah amanda, älskar att du har dragit ihop bilden på mig för att jag ska se smalare ut! <3

2011-05-01 @ 19:39:29
Postat av: ylva :D

hahahahahah amanda, älskar att du har dragit ihop bilden på mig för att jag ska se smalare ut! <3

2011-05-01 @ 19:40:01
Postat av: ylva :D

hahahahahah amanda, älskar att du har dragit ihop bilden på mig för att jag ska se smalare ut! <3

2011-05-01 @ 19:40:34
Postat av: ylva :D

okej spaaammm, men det stod att kommentaren typ inte hade kommit fram, du får gärna ta bort två av tre...

2011-05-01 @ 19:43:17
Postat av: Stina

Hahha, Ylva! Nej du äre fett smal, och biff! Och gillar att du kommenterat 3 ggr :D

2011-05-01 @ 19:46:17
URL: http://cheerstina.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahha, Ylva! Nej du äre fett smal, och biff! Och gillar att du kommenterat 3 ggr :D

2011-05-01 @ 19:47:42
URL: http://cheerstina.blogg.se/
Postat av: En snubbä

Langa nummer till tjejen med stor gött!

2011-05-01 @ 22:08:30
Postat av: Anonym

ey d e lillmickan?

2011-05-02 @ 08:11:15
Postat av: SnubbäN

Nej den där Jennifer ;)

2011-05-02 @ 14:49:45
Postat av: ylva :D

och jag gillar att du kommenterar två gånger stina <3

2011-05-02 @ 21:50:30
Postat av: Aider

Ligga?

2011-06-04 @ 16:15:38
Postat av: Alexandra Olofsson

Haha du är ju för klockren du alltså! xD <3

2011-06-07 @ 21:47:01
Postat av: Dhjkkko

Längd?

2011-07-24 @ 02:10:27
Postat av: chrille-booi

amanda du e sjukt snygg singel?

2011-07-27 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback