Jag genom tiderna!

Jag kan börja med typ 4an.. Jag var riktigt jävla ful. Seriöst... Jag brydde mig typ inte om hur jag såg ut, och det syndes verkligen haha! Sen var jag blyg som in i helvete. Jag och mina kompisar var lite wannabes. Fast jag var inte det på utsidan vad jag minns, eller ja. Vad som syns på bilder. Jag var lite pojkflicka typ.
Haha ja... biff redan då iallafall!


Sen kan vi gå över till typ 6an. När jag började i kunskapsskolan. Jag var fortfarande blyg då. Men jag bytte skola och kompisgäng. Jag lärde känna nya människor som är mina allra bästavänner idag! Jag förändrades väl lite mer då också! Kanske började bry mig lite om hur jag såg ut då. Fast fortfarande så skrattar man ser bilder därifrån. Om man tänker på hur man valde att se ut, vilka kläder man använda osv.


Sen till 7an.
Under sjuan har jag varit blond, brunett,svarthårig. Fjortis,normal och typ allt.. Jag förändrades jättemycket under 7an. Min tid när jag såg ut som en äcklig fjortis är nog den jag skäms mest över.. Och den jag blir mest retad av nu haha! Men alltså. Jag förstod inte ritkigt på mig själv om hur jag kunde se ut som jag gjorde då. Allt fixande gjorde mig bara fulare. Men då var jag inte lika blyg som i 6an men fortfarande kunde jag vara blyg ibland.
Många gick också på mig och började bråka med mig för att jag var ''fjortis'' dock var det bara massa kommentarer på bloggen osv. Anonyma såklart, vad annars? Det var iallafall skitjobbigt att ha blogg då iallafall, för om jag typ bara sa något litet fel så skulle dom såklart kommentera det och såklart lägga till att jag var fjortis osv. Onödigt tycker jag.. Visst förstod att dom tyckte jag var fjortis men ändå onödigt att skriva så.


Och sen 8an.
Nu närmar det sig slutet av 8an. Och under 8an har jag förändrats, men inte lika mycket som i 7an..
Under åttan har jag slutat med löshår, slutat använda så mycket smink, slutat med alla sånna fasoner. Nu är jag helt vanlig tycker jag. Och jag är inte alls lika blyg som jag var förut. Visst kan jag vara blyg ibland för personer jag inte känner, men jag är oftast glad av mig. :)




Kommentera här!
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: linn :)

fyfaaaan va söt första bilden ! :D Fan va du har förändrats snygging ! :O :) <3

2011-05-19 @ 10:10:56
Postat av: fosia

haha va söt på andra bilden :') har glömt att du såg ut så :o

2011-05-19 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback