Friday

Idag har jag träning.. alla mina kompisar skulle vara på långsjön och ha jättekul! Faan, älskar att träna men hatar att ha träning på fredagskvällar.. Det förstör verkligen. Imorgon ska jag gå upp 9 för att jag ska jobba på marathon och på söndag är det träning igen... Kommer inte han något liv den här helgen :( Måste åka till stan också men vettfan när jag ska hinna det. Jaja, ska se posetivt: det är helg iallafall!

Elin förra gången vi jobbade på vårruset



Kommentera här!
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin

åk med mig i morgon <3

2011-05-27 @ 16:32:30
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/
Postat av: elin

MEN HAHAAHAHAHAHAHAHHAHHA

2011-06-02 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback