Fredag!

Fan vad skönt med helg! Klarade tyskan idag, så jävla skönt. Det stod typ mellan om ajg fick eller ig. Och jag blev godkänd! Fast måste göra ett till steg, men vet att jag kommer hinna fixa det! Nicenice! Idag fick vi se en film om gymnasieval också.. alltså jag är helt lost, vet inte vart jag vill gå? Blev inte intresserad av någon av linjerna som de visade. Kommer få hamna i sånt där gymnasium för dom som inte kom in på något gymnasium.. Panik :(
Imorgon ska jag träffa massa folk och göra dagen så jävla bra ifall den skulle gå under, fast det tror jag inte riktigt på men... Ändå! Om en halvtimme drar jag på träning. Så vi hörs ikväll! Puss



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback