Sammanfattning av min helg!

Fredag: Jag tror det var då jag var med Jennifer. Vi skulle gå ut och träffa några först men sen blev det inte som vi planerat så vi chillade hemma bara och snackade om allt möjligt! Och på morgonen så var jag med Magie eftersom hon sovit hos mig, men sen skulle hon träffa sin killkompis.

Lördag: Sov länge, Jennifer drog på en gång typ. Sen drog jag in till stan och mötte upp elin och linn. Mina planer till kvällen blev inte av så den kvällen sög. Var med mickan en stund sen så blev jag trött och jobbig och hon drog till sin kille och jag somnade typ haha.

Söndag: Tränade bara. Sov och tränade.




Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback