Saker jag ogillar

När folk inte svarar på sms!
Jag får seriöts panik och damp.. antingen tror jag att den är sur eller dött eller så blir jag så jävla arg om det är ett sms den måste svara snabbt på! Som idag, jag visste inte vilket spår tunnelbanan gick eftersom dom bygger om i gullmarsplan och de stod inget på skärmen så jag smsa ylva och hon svarar inte, så ringer jag så svarar hon inte. Då blev jag så jävla arg! För ja visste att hon satt typ och spela på sin ipod eller nått på tunnelbanan -.-

Skitsnack
Ska inte säga att jag aldrig snackat skit. Men folk som snackar skit hela tiden.. det är ju fan sjukt. Tex om jag och två kompisar är med varandra. Då pratar mina två kompisar skit om en annan kompis. Sen när ena av mina två kompisar åker hem kommer den andra kompisen som dom snackade om. Och då börjar dom snacka om hon som åkte hem. Jag trodde man hade vänner för att man älskade dom? Inte hatade dom.



Kommentera här!
3 kommentarer



Kommentarer
Postat av: elin

menar du oss? :(

2011-03-20 @ 21:05:51
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller meed haha, vet exakt vad du menar på ettan, blir också skitsur haha :) <3

2011-03-21 @ 22:04:12
URL: http://baraemsi.blogg.se/
Postat av: ylva :D

(a)

2011-03-23 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback