Men tja

Vaknade typ nyss, ska åka och träna snart. Nice! Förutom att jag är fett seg och har ont i huvudet.. inte bra :(
Igår så var jag först hemma hos filippa med henne maya carro elin och henning. Vi fikade typ och gjorde allt möjligt, pratade och så. Det var nice! Sen skulle typ alla dra hem fast jag och elin orkade inte det så vi åkte hem till henne. Och hon ville hitta på något men jag visste inte om jag kunde de för jag skulel träffa en annan men sen blev de inte så men så vi satt bara hemma hos henne och typ skrattade åt videos på katter.. jaa.. haha.
Men drog från henne typ 12. Kom hem, åt frukost lunch och middag. Eller jag hade inte ätit något på hela dagen, inte så smart av mig men jag glömde bort det! Så jag åt lite sen däcka jag!


Såhär såg jag ut igår!



Kommentera här!
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du linnet? fett fint :)

2011-03-20 @ 12:30:18
Postat av: Lina

guuud vilken katt!!!!

2011-03-24 @ 13:51:10
URL: http://lnawaldenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback