Konstiga människor på facebook..

Har ni tänkt på hur många konstiga människor de finns på facebook? Folk från afrika addar en typ, och när man frågar vem dom är så svarar dom sitt namn. Och sen när man säger ''känner jag dig?'' så svarar dom ''nej men du kan lära känna?''. Det händer nog alla! Eller det händer iallafall mina kompisar och mig! Och idag var det en liten rolig kille som la till mig som ville sjunga för mig haha.. De va inte jag som svarade gärna utan det var elin men ändå!



Kommentera här!
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

HAHA, det där med att "säga sitt namn" och säga att dom vill lära känna händer typ varje dag..funderar på att blocka min fb hahaha! :D

2011-03-26 @ 10:30:29
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback