SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Bästa julklappen i år? :)<3

Svar: Min Iphone 4! :)



Din favorithögtid? :) <3

svar: Svårt.. Jag gillar nog midsommar mest ändå! För det är på sommaren hehe :)

Hur snygg tycker du ärligt att du är på en skala 1-10?
Vem är den snyggaste killen du känner?
Vem är den snyggaste tjejen du känner?
Vad gillar du mest med dig själv?
Älskar inte du din iphone sjukt mycket????!?!?!? <33333333

svar:
Oj... alltså. Svårt. Vi alla har dagar då man ser lite bättre ut än dom andra dagarna, dom dagarna kanske 6. Annars typ 4 eller något.. Jag vet inte. Är onöjd med mitt utseende men inte så att jag spyr liksom haha.. Den snyggaste killen jag känner.. jag vet faktiskt inte. Kan inte bestämma mig!
Typ alla tjejer jag känner är grymt snygga, man får ångest när man är med dom, för att man känner sig så ful! Så det är som sagt många som är grymt snygga! :)
Det jag gillar mest med mig själv är att jag utvecklats till en mycket bättre person sen typ 4an. Att jag inte tar någon skit längre :)

Tycker du själv att du är snygg?
Är du duktig på cheerleding?
Vilket är ditt favorit program?

Jag älskar dig otroligt mycket bästavän. <3

svar: Nej det tycker jag inte, tycker inte jag ser förjävlig ut, men inte sådär wow snygg heller.
Jag är inte sämst, jag är inte bäst. Du får se någon gång och avgöra själv! :)
Tittar inte på tv så ofta, eller följer inte något program men.. 2 and a half men tror jag fan!
Jag älskar dig också massa massa massa bästis!


Frågorna kommer hära:
1, Hur går det med kärlekslivet? ;)
2, Hur kan du vara så söt?
3, Vad fick dig att börja blogga?
4, Hur många läsare har du haft som mest?
5, Bästa minnet & med vem?

Hoppas frågorna duger :)
Puss på dig ;p

svar:
1. Jaadu.. Jag vet inte riktigt ;)
2. Sluta, det där är inte sant! Titta på dig själv om du vill se någon riktigt söt :)
3. Typ alla andra, jag ville pröva eftersom alla andra bloggade
4. På den här bloggen, 137 :)
5. Gud vad svårt.. Jag vet faktiskt inte..

Klart dom dög! Puss på dig :)

Hur mycket skulle du kämpa för en kille du gillar?

svar: Beror på vem, och vilken situation. Om jag skulle gilla en kille, och inte han mig. Skulle jag bara försöka skita i han, och komma över honom. Eftersom att det bara kommer såra mig mer ifall jag stannar kvar och försöker hunda han. Jag hatar iförsig att hunda människor, känner mig så jobbig då. Men ifall det var någon jag gillade som gillade mig, som också ville kämpa skulle jag kämpa som in i helvete. Om det var värt det :)

Hum... svårt dethär asså! Jag vet ju typ allt.. men
Tycker du själv att du va fjorre förut och i såfall när? Erkännde du att du va det så eller nekade du :P
Rolig fråga va :D

svar: Hahaha.. Jag tyckte inte att jag var en fjortis under tiden jag var det. Men om jag ser tillbaka nu på bilder så tycker jag att jag var en liten äcklig fjortis. Men jag tycker jag var det när jag var blond, och lite innan och efter den tiden om jag minns rätt. Jag nekade såklart då, för jag tyckte verkligen inte att jag var en fjortis. Men nu så tycker jag det! Ja jätterolig, garvar ihjäl mig :)


Vad är godast, kladdkaka eller brownies?! :D

svar: kladdkaka lätt! :D

1. vår/höst ?
2. gillar du någon ?


svar:
1. Vår, för det är inledning till sommaren! Och höst är ju liksom slutet av sommaren och då blir man bara ledsen! På våren längtar man bara och man klär bara av sig mer och mer. Alltså misstolka inte det där, jag menar liksom från en tjock jacka till linne och shorts :)
2. Både ja och nej


1. gillar du någon ?
2. har du varit kär ?
3. har du pullat ?
4. är du oskuld ?
5. vem är din bästavän ?

svar:
1. Både ja och nej.
2. Nej det har jag faktiskt aldrig
3. Haha.. gissa dig fram ;)
4. Ja det är jag!
5. Elin Ada Linn Caroline Ylva Andrea Mikaela är nog dom jag står närmast.. Och sen finns det massa andra som jag är väldigt bra vän med. Men det här är dom jag står närmast som sagt! Så ni andra får inte ta illa upp :)

Ansikte eller kropp på en kille?
kommer säkert på fler frrågor sen hah :D <3

svar: Fan vilken svår fråga.. Men armmuskler och bröstmuskler är så jävla snyggt så jag måste nog ta kropp haha! :)



Vad kommer du ha på dig i vår/sommar?
Vilket är viktigast, utseende eller insidan?
Vad är det roligaste som någonsin hänt dig?
Vilket av dina cheerleading lag har du haft roligast med ? :)
saknar diiig puss!

svar: Tror jag ska köra på somriga linne, korta tshirtar och shorts. Fina blusar osv!
INSIDA lätt! Jag bryr mig inte mycket alls om utsidan, för ifall jag skulle bry mig om utsidan så skulle jag inte tjäna på det i längden ifall den var en idiot. Om någon har en fin insida blir den genast mycket finare på utsidan också. Men insidan är det som jag bryr mig om mest! Men som sagt.. Utsidan ger insidan en chans. Men insidan ger hjärtat en chans :)
Det roligaste som hänt mig är.. hmm.. att jag träffat alla undebrara vänner jag har!
Jag har haft roligt med båda :)
Saknar dig med puss

Vem är din absolut bästa vän?
Favorit plagg i garderoben?
Har du bra självförtroende?
Hur många läsare har du? :)

PUSS

svar:
Jag har inte bara 1. Det går inte att svara på det.. Men läs lite högre där jag nämner dom jag står närmast :)
Oj.. Jeans eller tights, kan man ha till de mesta :)
Nej det har jag inte..
Ca. 70-140 per dag!
Puss!

Beskiv din dröm kille både personlighet och utseende :D

svar: Utseende är ganska svårt.. Men jag tycker att killar med mörkt hår är snyggast! Fast det finns såklart pojkar med blont hår som också är söta :) Gärna vältränad hehe.. Sen vet jag inte.
Personlighet ska vara att han bryr sig om en, är romantisk och omtänksam. Snäll och inte leker någon den inte är framför sina vänner typ. Jag vet inte riktigt, men ungefär så tror jag :)

Vad är du mest nöjd med dej själv utseendemässigt?
Vem är den snyggaste killen & tjejen du känner?
Vem är din allra bästavän?
Älskar du mej? :)

Puss <3

svar: Oj.. Vetinte.. Min mage ibland, typ på morgonen haha.. Men inte efter jag ätit. Men när den är som finast så är det magen tror jag!
Som jag sa innan, så känner jag många snygga tjejer och killar! Kan inte välja bara sådär :)
Titta längre upp vem som är min allra bästavän :)
Klart jag älskar dig limpan!
Puss :)

haft en bra helg? :)

svar: Jaadå :)

1. hur måga läsare har du per dag ? :)
2. snyggaste killen i skolan? (hahahah)
3. Läser du min blogg ? :)
4. favoritplagg? Asså jeans, tröjor, linnen osv

pussss :) <3

svar:
1. 70-140 typ :)
2. Haha.. jag vet inte!
3. Ja det gör jag :) 
4.Jeans eller tights tror jag, man kan ha de till de mesta :)
puuuusss <3

Vem är din bästa vän?
Har du vart kär nån gång?
Gillar du någon nu?
Vem är världens snyggaste kille?
Vad är du mest över med dig själv?
:) <3

svar: Läs lite högre upp!
Nej det har jag tyvärr inte vart.. blir inte lätt kär, verkligen inte!
Både ja och nej!
Ryan schekler tror jag! :D
Att jag blivit den jag är idag, från den jag var förut.. Då vågade jag typ aldrig säga emot, var jätteblyg och jaa.. vågade knappt någonting. Men det har de blivit ändring på :)<3




Hoppas ni blev nöjda med svaren!



Kommentera här!
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: THE FABOLOUS LIFE OF LILLMICKAN

TÄVLING I BLOGGEN!!

Lottar ut tre inbjudningar till den den grymma hemsidan BLOGGSVAR! Vad är bloggsvar? Jo det är en liten frågelåda du lägger in på din blogg där dina läsare kan ställa frågor snabbt och enkelt!

http://technodrog.blogg.se/2011/january/tavling.html

LÄNK TILL TÄVLINGEN, TRE VINNARE DRAS PÅ ONSDAG!! psst, kommer även länka alla vinnare (;

Postat av: bästajohanna

fin blogg du har! :)

2011-01-10 @ 22:44:36
URL: http://johannaaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback