Narnia 2 eller 3?

Hello! Runt 4 drog jag in till stan, skulle träffa Tim och hans polare. Hitta ja dom? Neeeej, jag gick runt som ett jävla mongo och leta och tillslut ringer han och ja hitta dom men då hann jag bara säga hej typ, sen skulle jag käka med pappa och syrran. Vi åt på kungshallarna, sen såg vi senaste Narnia 3d. Den va fett bra faktiskt, rekommenderar den! Visst var jag gullig som följde med dom på bio? I know! Men pinsamt.. Jag träffade på två stycken som ja va lite med i somras och dom va med alla sina vänner och där stod jag som ett mobboffer utan vänner haha! Jaja..



Kommentera här!
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: jennifer

"Men pinsamt.. Jag träffade på två stycken som ja va lite med i somras och dom va med alla sina vänner och där stod jag som ett mobboffer utan vänner haha! Jaja.. " HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH :D <3

2011-01-02 @ 23:09:14
URL: http://randomshit.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag vill haffa

2011-01-02 @ 23:17:39
URL: http://technodrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback