INGA PENGAR PÅ MOBILEN!

För er som smsat mig, jag har inga pengar på mobilen! Hoppas ni läser det här så ni inte blir sura... :(
Idag orkar jag inte göra något, tror jag. Om någon ringer eller något kanske jag träffar den men jag orkar inte hitta någon att vara med! Ligger fan fortfarande i pjyamas. Sköönt! Igår hade jag värsta pmsen... stackars mina kompisar haha. Jag kan vara med min hund idag, woho haha!
Nej men ska ladda ner lite filmer och så, mys!

Haha mitt naturliga hår, serut som en grottmänniska...
Och det är inte min tutte man ser utan min hunds tass.. Lite random men jag såg det och trodde det var det först, men det är tassen så alla vet! haha



Kommentera här!
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: JENNIFER

HAHAHHA GROTTMÄNNISKA! xD Nej du är ju fett gullig! <3

2011-01-06 @ 19:42:30
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback