Hola amigos

Är hos Elin, som kommer sova när som helst jag lovar!
Hon smsar med alla sina killar.. Herregud alltså ;) haha nej driver bara! Eller?
Jag kom hit typ halv 9 och då gick jag elin och kalle till donken och satt där i en evighet. Sen drog vi hem till Elin och kollade på film, fast det var ingen som kollade haha.. Jaa! Men han drog typ lite efter 12 och sen har jag och Elin inte gjort något speciellt.. :)

Här får ni lite bilder från i somras på oss!

Haha fan vad mobbad jag såg ut på den där.. Elin posar och jag håller upp peace och ser ut som ja vene vad hahaha! Jaja ni får er ett gott skratt :)

Jag saker i fickan så det är inte min mage som hänger

Bra nu vet ni det :)



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback