Hissar & Dissar



Folk som vågar vara sig själva!
Jag stör mig verkligen på folk som först är sig själv om jag är med den, sen när vi träffar någon annan så leker den någon den inte är.. Alltså försöker vara cool och är någon den helt enkelt inte är. Man borde vara sig själv hela tiden. För om någon inte gillar en för den man är, så är det inte ert problem utan ert! :)

Jag ska tävla DM i cheerleading på söndag!
Enda sen sommaren har vi tränat för det här! Och på söndag gäller det?! Fatta hur taggad jag är och hur nervös jag är?! Och det är bara 2 av lagen i vår klass som går vidare till SM. Hoppas det blir vi! :D

Mina bästavänner!
Alltså jag och mina vänner.. vi är störda. När vi är själva så är vi inte fullt normala kan jag lova. Och det är därför jag älskar dom så mycket! Alla bjuder på sig själva och alla är lika störda och det slutar med att alla sitter och garvar åt att vi är så störda. Dom gör alltid mina dagar så jävla roliga och får mig alltid på bra humör så jag måste bara hissa dom! :D



Tjejer som tittar snett, söker bråk osv.
Herregud.. Det är det omognaste som finns. Tjejer som söker blickar för att kunna säga ''varför kolla du snett på mig? Vad sa du om mig?'' för att de vill bråka. Fattar inte grejen med det? Vad ska dom här tjejerna säga sen när de blir misshandlade till slut för att de kanske gick på fel tjej? Alltså.. omoget är allt jag har att säga.

Mitt hår!
Det är jätteslitet och färgen är ful och så är det jättekort.. Men jag vill inte klippa av det och jag kan ju inte färga det för då ramlar det ju fan av det.. Men jag måste faktiskt klippa mig snart. Men jag vill inte! :(

Att jag kanske inte kommer kunna åka till egypten
Det är ju jävla skit protester där nu så kanske inte kommer åka.. Faaaan! :(
Jag skulle åka med mamma syrran sebastian och mammas kompis charlie tror jag.. men nej nu ska vi kanske inte åka! Om det inte går över då.. Vilket jag inte tror






Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback