Caroline Dazinger <3

Jag tänkte berätta om världens snällaste tjej för er. Nämligen en av mina bästavänner! Hon heter Caroline Danzinger, och är världens bästa. Hon är så jävla snäll och bryr sig om allt och alla, hon är den man kan prata med allt om. Hon är skitfin på utsidan och insidan! Den här tjejen har jag inte känt så jättelänge, kanske lite mer än ett år. Men det känns som en evighet. Vi har kommit varandra så nära på så kort tid. Hon är världens finaste, och alla killar borde haffa henne, seriöst. Ni kommer inte att ångra er. Ni kan läsa hennes blogg också, http://linnochcarolines.blogg.se :)



Jag älskar dig, tro på dom orden. För dom är så jävla sanna de bara kan bli



Kommentera här!
3 kommentarer



Kommentarer
Postat av: caroline

Du är bäst Amanda.

Kunde man gilla inlägg, skulle jag gilla det här tusen gånger om. Tack bästavän <3

2011-01-07 @ 00:40:02
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/
Postat av: ylva :D

jag tycker att det är lite roligt att du har skrivit Carolines efternamn på olika sätt båda gångerna och båda var fel hahah, jag vet att jag är tönt men pöss pårej :) <3

2011-01-09 @ 21:57:12
Postat av: ylva :D

jag tycker att det är lite roligt att du har skrivit Carolines efternamn på olika sätt båda gångerna och båda var fel hahah, jag vet att jag är tönt men pöss pårej :) <3

2011-01-09 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback