Äckelväder

Hola! Kom hem nyss, åkte från Elin typ 9 och det tog evigheter att komma hem, jag var och hämtade mina cheerkläder hos mamma också. Sen fick vi leta parkering i hundra år.. Men dagen idag har varit nice. Kul att träffa Linn igen, hon var brun som fan. Men också lika kul att träffa carro och elin som vanligt! :)
Först var jag i skärholmen med Linn och Carro, åt lunch och kollade lite. Sen efter middagen var jag med Elin och Linn :) Just nu äter jag middag hehe.. Alltså jag hade inte ätit middag när jag träffade Elin&Linn utan det var bara den tiden. Här får ni bilder från idag!


Hahaha linn puttade carro och hon låg kvar där i evigheter.. Ni ser henne om ni tittar noga, en liten blå fläck i snön :)



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback