5 bra & 5 dåliga saker med mig!

Det är många personer, speciellt tjejer som bara tänker på de dåliga sakerna med sig själva. Därför borde man tänka såhär. Vad är bra med mig? Och vad är det dåliga, som jag kan försöka ändra! För det finns ingen som det inte finns något bra på. För jag lovar er, det finns nog något ni tycker om hos er själva! Beröm er istället för att trycka ner er själva. Om du tycker att du har en lite mage så kanske du har jättefina ögon! Framhäv det bra och glöm det dåliga. Så skriv en lista med bra saker med dig själv, men du kan även skriva saker som är mindre bra som du kan tänka på i framtiden.
Och tänk på att det är insidan som räknas, att bara vara snygg kommer man inte komma långt på.


5 bra saker med mig!

Jag är nästan alltid glad!
Jag tränar ganska mycket, alltså sitter jag inte bara och degar
Jag skrattar väldigt mycket? haha
Jag står oftast för vad jag tycker
Jag låter ingen trycka ner mig!

5 dåliga saker med mig!

Jag kan vara blyg innan man lär känna mig
Jag blir lätt avundsjuk tyvärr
Jag blir lätt arg och kan bli lite för arg
Jag kan lätt säga fel saker så allt blir fel
Jag har svårt att visa känslor




Kommentera här!
3 kommentarer



Kommentarer
Postat av: emsi

haha omg, känner igen mig med fleeeera punkter.. :o<3

2011-01-17 @ 20:44:17
URL: http://baraemsi.blogg.se/
Postat av: Erica

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK?! :D:D:D:D<3333333333

2011-01-17 @ 20:51:24
URL: http://sminkhink.blogg.se/
Postat av: emsi

sv; haha ja, typ 1 & 3 på bra saker och 1 & 5 på dåliga saker meeeest :p <3

2011-01-17 @ 21:18:43
URL: http://baraemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback