10 saker om mig!

  • Jag är typ alltid glad, jag skrattar väääldigt mycket! Nästan mer än jag pratar haha..
  • Jag är mörkrädd
  • Jag kan få damp ganska lätt och har ganska kort stubin hehe!
  • Mitt morgonhumör är inte att leka med kan jag säga
  • Jag gick upp i år från junior nybörjare till junior elit och älskar mitt lag diamonds! :D
  • Jag tränar alltså ganska mycket då 8,5 timmar i veckan!
  • Jag ska tävla om exakt en vecka!
  • Jag har färgat mitt hår över 10 gånger!
  • Jag har typ aldrig vart kär, alltså riktigt kär!
  • Jag hatar tjejer som kollar snett, snackar skit och söker bråk så jävla mycket!




Kommentera här!
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Fan va kul att det gått så bra för dig och att du gått upp till elit! Håller verkligen med dig på sista punkten! :O <3

2011-01-31 @ 20:33:09
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback