Svar på kommentar

nej det är bra att du är ärlig. Men jag tycker de är helt fel. jag tycker du beskriver dig själv. För uppfattningen jag FÅTT av dig. Inte hört eller någonting. UPPFATTAT dig på är att du är ego. asså, du blir sur om jennifer är med ngn annan. Du är sur när de inte handlar om dig. jämt sur och avensjuk. Varför? Du vet ju att hon älskar dig mest, du var hennes bästvän. varför vara avensjuk?

svar: först säger du att du inte känner mig, att du har uppfattat mig såhär? Då kan du ju inte säga att det handlar om att jag är avundsjuk, att allt ska handla om mig osv. För du kan fråga mina närmsta vänner om hur jag är, dom känner mig bäst och enligt dom är jag den personen som bryr sig om alla andra, tar mig själv i sista hand, vill alltid hjälpa till osv. Så ta och ta reda på riktig fakta nästa gång. Och skriv namn nästa gång om du vågar.



Kommentera här!
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: elin

bra sagt amanda :)

2010-10-25 @ 12:36:18
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:du är så mot dina närmsta vännner. Jag tror seriöst inte att du är så ''dum'' som min uppfattning lät. Men det jag sett på jennifers sms ahr ju varit väldigt dryg. ja. amanda, ja ska sluta kommentera. Jag tycker bara ni borde vara vänner. eller lösa det på ett bra sett. istället för att vara fiender. Har varit med om samma sak. Först var de som de är för er men sen snackade ja med min kompis. Å vi är inte kompisar. men vi kan ända snacka.. de är inte så att vi iggar varaandra om vi ses. om de lät som de var ngns fel så menade ja inte så. Blir bara less å tycker de är synd att de ska vara som de är. Du sa din åsikt om henne ja sa min. eftersom du skriver att hon är ett ego och bryr sig bara om sig själv. jag sa min uppfattnigh om sig. SA INTE ATT DU ÄRRRRRR SÅ . utan de var min uppfattning inom jennifers o din relation. Punkt

2010-10-26 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback