Svar på frågestunden!

vilken är din naturliga hårfärg ?
svar: Brun, mörkbrun typ.

vad gillar du för musik ?
svar: house, rnb, allt möjligt..

vilka ska du bo med i falun ?
svar: Jag bodde med elin ada linn andrea frida caroline ylva

vilket program har du gjort din header i ?
svar: det är inte jag som har gjort den utan andrea!
 
vilka steg ligger du på ?
svar: svenska 19 engelska 20 matte 17 tyska 12! Inte så jättebra, men duger.

vad bråkar du och jennifer om
svar: Vi bråkar inte, vi är inte bara vänner längre. Men det beror på att jag inte tycker hon är samma person längre, att hon har förändrats och inte bryr sig om någon annan än sig själv. Plus massa massa mer, men vill inte gå in för mycket på detaljer. Men det är min åsikt! Alla som är bra vänner med jennifer tycker nog helt tvärtemot.

vrf har du härmat en annans tjejs header ?
svar: Det är inte jag som har gjort headern, och vilken tjej?

Vad är din favoritlåt just nu? :)
svar: ''Tim berg Bromance/Love you seek''

Har du någon förebild?
Svar: Jag vet faktiskt inte, ärliga och äkta människor kanske.

Vilka är dina favoritbloggar?
Svar: Jag brukar inte läsa så jättemycket bloggar, läser mest mina kompisars.

Vad är din största dröm?
svar: Jag vet faktiskt inte.. Att leva ett bra liv kanske

Vad är ditt favorit ämne?
Typ hemkunskap haha, men annars kanske engelska.

ska du till the wave? :)
svar: Ja det ska jag!

vilken färg är din fjällräv och vart köpte du den?
svar: Den är grön och jag köpte på blocket.

Funderar du på att bli blond igen?
svar: Neej det gör jag inte

Vilka är dina bästavänner?
svar: Mina allrabästavänner heter Elin linn ada andrea ylva caroline

Berätta vad som hände med jennifer
svar: läs längre upp!

Vad hände med dig och jennifer? Saknar faktist eran blogg det var liksom något man längtade till att läsa när man loggade in på datorn.
Om du inte vill säga kan du inte berätta lite saker runt som handlar om det? hopppas du fattar hur jag menar.

svar: Gud vad söt du är, kul att höra! :)
Läs lite längre upp om du ville veta om Jennifer!

är du oskuld?
svar: Yes!

Va hände med andra bloggen ?
svar: Jag och jennifer ville inte ha tsm längre

hur kommer de sig att du började på cheerleading?
svar: Helt ärligt minns jag faktiskt inte.. Kan nog vara pga bring it on haha!

Hur snygg tycker du att du är från skala 1-10 ? :)
miss uuuuuu <3
svar: Vissa dagar känner man sig finare andra inte, men typ 3-5
Miss you to! <3

hola guapa,
1. vAD gillar du för typ av killar? :)
svar: Sånna som bryr sig, har en insida och inte är omogna 

2. Hur lång är du ? :d
svar: 161 stolta cm!

3. Favoritfärg?
svar: Svart typ, eller grå. De beror på vad de gäller för färg till vad för sak

4. Ditt bästa sommarminne (2010) ?
svar: ung08 tror jag, vetinte riktigt, hade det roligt many times

5. Vad skulle du helst äta, en överkörd råtta eller bajs ? :D hahaha
puss, älskar dig
svar: Hahaha, jag veeet inte. Inget? Men om jag måste välja så är de nog bajs haha, love you to sjuka unge!

Heeejsan Ampi!
jag har inget att skriva, (A)
juste killen som du la upp en bild på, han bruta heta brunetten, har han en äldre bror till de lite äldre (mig) som läser din bloogg, :P
UNDERBAR BLOGG GUMMANL, PUUUUUUUSSS!!
MISS U!<3
svar: Tja lizzie! Neej det har han inte, bara en storasyster. Soooorry! Tackar, miss you toooo! <3




Kommentera här!
5 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska kalla att jennifer bara bryr sig om sig själv. due dåe fjorre

2010-10-23 @ 20:57:51
Postat av: Anonym

hahahahha. Jennifer bryr sig aldrig om sig själv. Känner henne inte. men hon är för snäll. din åsikt ja men tycker du är orättvis. dessutom, Jossan & melinas header http://enskedebrudarna.blogg.se

2010-10-24 @ 04:42:57
Postat av: Anonym

Titta på dej själv : löshår,mkt smink m.m. man ser att det är du som bryr dej om dig själv

2010-10-24 @ 10:49:57
Postat av: [email protected]

vilka bra svar :) jätte fin blogg du har med :D

2010-10-24 @ 11:16:36
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: caroline

seriöst jävla fucking töntar som e så jobbiga mot amanda hon sa att de va hennes åsikt vad är erat jävla problem? får sån jävla damp på er asså, VÄXT UPP !!!

2010-10-24 @ 18:42:13
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback