Förlåt för att jag inte uppdaterat!

Igår var jag på the wave. Vi fick stå i kö i 2 jävla timmar. Vi kom dit 9, en timme senare än när de börja för slippa kö. Men ändå fick vi komma in 11. Vissa fick alltså stå i 3 timmar?! Helt sjukt ju! Men när vi kom in hade vi iallafall grymt kul ändå som tur va! Förutom att vissa killar är så respektlösa... -.-


Idag vaknade jag och Alex upp klockan 12, åt frukost o så, sen duscha jag och alexandra somna om och sov till typ 3. Då fixade hon sig och jag åkte och mötte elin, vi skulle sola solarium i hammarbyhöjden. Gissa om vi hittar solariumet? Nae. Vi letade skitlänge och såg typ skitmånga vi va bekanta med och båda var ju väldigt snygga haha, jag var helt sliten och elin hade precis spelat match! Jag våga rju visa mig utan smink men idag så kände jag mig inte på topp om man säger så. aja, sen hittade vi dit. Solade sen drog jag hem till mamma och nu är jag här, vi ska ha släktmiddag. Hörs sen puss

Förlåt för långt inlägg!




Kommentera här!
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet var det ligger .jag bor där!

2010-10-31 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback