ChilliN with my dogie

Jag och min hund är ganska lika, båda älskar att sova och båda får damp ganska lätt. Sen älskar båda mat och sånt, fast min hund älskar min pappa mer än mig den jäveln! Men ja, ibland duger jag iallafall, typ när jag ska sova och han vill sova i min säng, eller när jag äter. Då går det också bra att vara gullig mot mig. Haha vi brukar äta tillsammans, när jag är ensam hemma med honom så får han sitta på stolen vid matbordet och hålla mig sällskap. Hahaha jag är störd jag vet! Fattar itne själv varför jag berättar allt det här, jaja. Nu har ni fått lära er något nytt iallafall, säger vi.


Kolla vilken cool hund jag har, han kan ju tillochmed stegra!!!!!!!! hahah driver jag har jättetråkigt



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback