Trötter

Fan.. skola idag ju! Gud så hemskt! Men vad ska man göra? Dagen har iallafall varit chill.
Jag var så skön haha, ada läser harry potter på engelskan, sen va de en fråga om hon kände igen sig i nån av personerna i boken.

Ada: vem skulle ja känna igen mig i egentligen?
Jag: Ron? Ni är fett lika
ada: va?
Jag: jaaa?

haha dummefan som gick på de, sen så drev ja å ylva vidare om de men ja. :)

Just nu käkar jag nudlar & nån äcklig mozarella pesto macka ja skulle leka kock och göra och sen ska jag till pappa :)



Eller? hahaha



Kommentera här!
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: ylva :D

Hahahahahah sitter och garvar för mig själv XD <3

2010-11-08 @ 19:21:51
URL: http://ylvus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback