NOPROV!

Tja, nu är jag tillbaka igen haha! Länge jag var borta ellerhur..? Nja, inte direkt!
Imorgon har vi NO prov. Inget som jag längtar till direkt, men jag kan typ allt! Tom mvg frågorna :)
Duuuuuktig chey så de bara skriker om det ellerhur!? Nej nu ska jag inte ta i!
Juste, imorgon ska vi ha seminarium också (det är där man snackar om massa saker osv, kan inte förklara) och då ska man lämna in en grej som dom gjorde när jag var sjuk?! Så jag har ingen aning om vad jag ska göra och hur osv... Så nu är jag inte lika glad längre :( Haha..

En gammal bild men ser ut såhär nu typ!
HELT SLITEN PÅ BILDERNA, OKEJ? :)

Förlåt känns som jag blottar mig för att man ser lite av min bh.. Så det är inte med flit för er som hade tänkt kommentera det ha-ha



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback