Lördags morgon

Hej, vaknade vid 11 idag! Sjukt bra för att vara jag.. jag brukar sova bort hela dagarna :(
Så de var riktigt nice, nu har jag tid att fixa mig i lugn och ro och slipper folk som tjatar på att jag är seg hehe
Ska vara med magie idag, tror jag (?) Om inte hon skulle ha släktkalas typ eftersom hon fyllt år.. Jaa, vi får se! Bäst för henne att hon kan för annars måste jag jaga någon ny att vara med, vill inte vara hemma på en lördag och tråka.

hahaha min hund när jag vaknade såg ut såhär.. jävla klump :)



Kommentera här!
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: Amanada, hur tror du att jag kommer att klara av skog o gupp? om jag fick spricka i armen när de var rakt ner ... jag kommer dö :( <3

2010-11-20 @ 12:09:34
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback