DISS!


Fjortisar som loggar in och ut på msn hundra miljarder gånger
Hatar när msn blir bombat av fjortisar som loggar in och ut tusen gånger och skriver något skitonödigt typ som ''jag älskar .... mest!!'' Okej liksom.. Skriv de till den istället :) Vi andra vill inte ha sega datorer för att allt fuckar upp när ni gör det, tack.

Folk som låtsas vara ledsna för att få uppmärksamhet
Typ sånna som loggar in och ut och ba '':('' för att dom vill att alla ska bry sig, eller folk som frågar hur man mår för att kunna hitta på något. Sen när man frågar vad som hänt så säger dom inget, eller vill inte säga. Varför håller ni på då? Det är klart jag bryr mig om mina vänner och vill stötta dom, men det finns andra folk än dom som låtsas och håller på.. Jobbiga! Hoppas ni fattar vad jag menar nu

Skitsnack
Vad är det som är bra med det? Inget.. Det är så jävla onödigt! Kan inte säga att jag aldrig har snackat skit men, jag försöker att inte göra det alls. Ibland händer det säkert att jag råkar lägga en kommentar eller säga något jag inte borde. Men det är så onödigt med folk som verkligen VILL snacka skit. Som tex kan säga: ''Asså shit.. Hon har så jävla fula skor? Hur kan hon gå runt med dom? Hon tror typ att dom är snygga, men dom är så jävla fula. Varför fattar hon inte det? Hon tror typ att dom är inne'' Fattar ni? Så onödigt

Folk som missupfattar fjortis
För mig är en fjortis en tjej/kille som gör allt för att få uppmärksamhet. Verkligen allt! Låtsas vara full för att folk ska se den, håller på med alla för att kunna bli känd som en player, skryter om att de ska kröka, är helt enkelt överdriven. I folks ögon är en fjortis idag en tjej som sminkar sig och använder tex en fjällräven. För er som inte visste är fjällräven en jacka som är gjord för folk som är fjällvandrare och är en naturjacka. Det är bara det att dom har överdrivna människorna har skämt ut dom.. Så tänk efter nu, vad är en fjortis egentligen? Jag vet folk som är nykterister, aldrig rökt osv. Men eftersom dom har blont hår och en fjällräven så är dom fjortis. Tänk efter nu hörrni!


Så kan det ju också gå.. haha



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback