Randomshit.blogg.se


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg

Den här tjejen är en av de konstigaste jag känner! Fast på ett jävligt bra sätt. Hon är jävligt random så hennes namn passar rätt bra! Nu kanske ni tycker att det jag skriver är skittaskigt men det där gör att hon är en jävligt skön brud! Man skrattar alltid åt henne för att hon gör så konstiga saker och kan säga konstiga saker. Hon kan leka helt cp bara helt plötsligt mitt bland folk och sitta på tunnelbanan och säga helt plötsligt: fan jag råka lägga en bland folk också. Alltså är hon inte blyg alls! Jaja hon är iallafall en riktigt skön prick så ni borde spana in hennes blogg! Den är också grym och jävligt rolig att läsa för hon är verkligen sig själv i den haha!



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback