Parfymer!



Det här är parfymerna jag har använt på senaste tiden! Jag är en liten parfym missbrukare. Istället för att ta ett sprut brukar jag råka ta lite för många. Men jag älskar att lukta gott och älskar när andra också gör det, så jag luktar hellre lite för mycket än lite för lite om ni förstår! Jag har svårt att ta i rätt mängd haha.. Men iallafall, ska berätta lite om de här parfymerna för er nu!

1. Jennifer Lopez Live
Den fick jag förra julen och den är dock slut men ändå. Jag gillade den till en början, men jag tyckte det luktade lite.. Vad ska man säga, surt. Kan man säga så? Den luktar sött fast ändå surt samtidigt.. Men den luktar fortfarande väldigt gott tycker jag!

2. Britney spears fantasy
Den är också slut för längesen. Men guuud jag älskar den verkligen! De flesta som använt den har tröttnat på den, men jag, jag gillar den verkligen. Den har en väldigt söt doft och det gillar jag! Det finns många killar som gillar den också tjejer! ;)

3&4 DKNY delicious fresh blossom & DKNY delicious woman
Tycker de luktar väldigt fräscht! Fast dock har jag bara några droppar kvar i dom också... Dom föredrar jag när jag duschat och ska fixa mig osv. Eftersom dom luktar så fräscht tycker jag att den sitter bäst då. Man känner sig fräshare och luktar fräschare!

5. Fizzy
En klassiker! Har använt den sen 6an.. Men jag har börjat tycka att den luktar lite för sött. Den luktar vääääldigt sött och sockeraktigt. Men jag gillar den ändå, jag brukar inte använda den så jätteofta.. Men ibland känner jag för att lukta sött och då använder jag den! Den är verkligen inte dyr heller, kostar runt 200 kronor bara. Så ett riktigt bra köp ändå!

6. Calvin Klein Eternity (summer edition)
Vet att det inte står summer edition, men det är den jag har.. Eller okej, jag erkänner, det är min mammas. Men jag älskar den! Den luktar sjukt fräscht och så himla gott! Det är verkligen ett bra köp av parfym. Jag rekommenderar den starkt! Ni borde köpa den!




Kommentera här!
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oh jag har fyra av dom 8)

2010-12-08 @ 22:07:08
URL: http://technodrog.blogg.se/
Postat av: jennifer

hihi najs! jag behöver parfymer! :D <3

2010-12-08 @ 22:40:53
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback