Musik får mig glad!

Jag lyssnar nästan alltid på musik, när jag är arg lyssnar jag på rock eller någon raplåt där dom sjunger något taskigt haha! Fast texten i rocken bryr jag mig inte om så mycket, det låter liksom bara argt eller galet. Loveit, när jag är glad lyssnar jag oftast på house och galen musik. Jag älskar att bara släppa loss, när jag är ensam hemma sätter jag på musik på högsta volym och springer runt och dansar och sjunger med! Cheerleading mixar brukar jag också lyssna på innan träningarna för att tagga till! När jag är ledsen lyssnar jag på eamon - fuck it eller någon sån. Jag mår mycket bättre av det! Jag liksom tänker mig in i deras situation istället för min, försöker glömma och bara lyssna mig in i musik.. Musik är fan det bästa som finns

Sånt jag lyssnar på när jag är arg:




Sånt jag lyssnar på när jag är glad:




Sånt jag lyssnar på när jag är ledsen:



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback