Förlåt förlåt förlåt!

Jag har inte uppdaterat.. my bad! Jag slutade skolan 2, drog hem och glodde på tv. Klockan 6 åkte jag tillbaka till skolan och var med på pedagogiskt cafe. Det är när föräldrar får komma och titta på vårt arbete och ställa frågor och allt.. Nu tror ni säkert att jag är galen som bara åker dit frivilligt men jag får sovmorgon nästnästa måndag fram till lunch. Och det var inte ett dugg jobbigt, vi åt upp alla kakor och drack te nästan bara. Så ja, det var SÅ värt det!

Här är dagens uteoutfit! Eller uteface kanske man kan säga? Tog den innan jag drog till skolan igen!



Fjällrävenjacka och en mössa.. Ganska varmt och mysigt juuuu



Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback