Firat jul med pappas sida idag!

Fast fick lite presenter från mamma och pappa tillsammans!
Jag fick:
IPHONE 4!!!!! Ni anar inte hur glad jag är hehe
Presentkort på ginatricot
Pengar
Converse väska
Lykta
Kuvertväska
Kläder
Headset
Navelpiercingar

Typ det tror jag, har säkert glömt något! Men är jättenöjd, känner mig lite bortskämd när det gäller iphonen men jajajaja! Jag är iallafall överlycklig över den :D
Sen fick jag några navelpiercingar som jag skrev, en av dom kommer vara skitsnygg att ha på sommaren!

Fin va?




Kommentera här!
3 kommentarer



Kommentarer
Postat av: jennifer

OMFG! Om jag skulle få en iphone skulle jag bara få den! Du får meeeeeeeeeega mycket grejer nu! :D <3

2010-12-24 @ 23:00:10
URL: http://randomshit.blogg.se/
Postat av: elin

lyllo vafan du behöver ju inte ens en ny mobil

2010-12-25 @ 13:09:27
URL: http://elunrutpettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Vart tog du din piercing? :)

2010-12-27 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback