Adam Loforsen & Mikaela Lindahl!

Mina två vänner ville att jag skulle skriva om dom i bloggen! *Suck*
Haha nejdå, det gör jag med ett nöje! Eller?  Det är tillochmed såhär att dom här krabaterna har varit tillsammans.. Ojojoj! Fast nu har ju båda nya så det var inget mer med det! Men båda dom här två personerna är små fjortisar :)

Saker du inte visste om Mikaela & Adam!

Adam brukar fila naglarna och ibland måla dom röda.
Mikaela brukar bita på sina tånaglar..
Adam brukar använda tights och linne, han tycker det är snyggt och vill matcha sin flickvän (?)
Mikaela brukar inte använda någon bh och till det har hon tighta linnen.
Adam har en fisk som bor i hans toalett, därför spolar han aldrig när han gjort sin grej och de har haft toalettstopp alldeles för många gånger.. Bla har fisken dött av stanken men adam vill inte inse det.
Mikaela brukar rapa i takt till låtar för att känna rytmen bättre
Adam vill se ut som en fisk! Det är sant. Han har en fiskdräkt hemma som har brukar använda ibland
Ja, mer kanske jag inte borde avslöja.. Då kanske dom blir arga.


P12an & fjortisen.. aaw söta




Kommentera här!
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback